Przykładowe menu

Dieta standard

Śniadanie

Smalec z białej fasoli z prażonym jabłkiem i cebulką, jajko, pomidor z bułeczkami gryczanymi z naszego wypieku 

II śniadanie

Sałatka z feta, kaszą bulgur, szpinakiem, pomidorami, ogórkiem i rzodkiewką z bazyliowym winegretem

Obiad

Risotto z jarmużem i groszkiem w sosie serowym z prażonym sezamem i pomidorkami koktajlowymi, pieczona pierś z indyka

Podwieczorek

Tarta cytrynowa na spodzie owsianym

Kolacja

Pity naszego wypieku w stylu włoskim z pulled pork i sosem czosnkowym

Dieta Sport

Śniadanie

Smalec z białej fasoli z prażonym jabłkiem i cebulką, jajko, pomidor z bułeczkami gryczanymi z naszego wypieku 

II śniadanie

Sałatka z feta, kaszą bulgur, szpinakiem, pomidorami, ogórkiem i rzodkiewką z bazyliowym winegretem

Obiad

Risotto z jarmużem i groszkiem w sosie serowym z prażonym sezamem i pomidorkami koktajlowymi, pieczona pierś z indyka

Podwieczorek

Tarta cytrynowa na spodzie owsianym

Kolacja

Pity naszego wypieku w stylu włoskim z pulled pork i sosem czosnkowym

Posiłek okołotreningowy

Pierś z kurczaka w panierce curry ze smażonym ryżem warzywnym i surówką

Dieta Samuraj

Śniadanie

Koktajl wiśniowo­-czekoladowy z awokado,

Pasta jajeczna z porem i suszonymi pomidorami, gryczane placuszki, słupki marchewki

II śniadanie

Sałatka z pieczoną cielęciną, sałatą rukola i sosem pieprzowym

Obiad

Wołowina z rozmarynem i śliwkami pieczona w piecu z batatami

Kolacja

Kurczak w zielonym sosie curry na mleczku kokosowym z fasolka, limonką i bazylią, makaron z groch w pesto bazyliowym ze swieżym szatkowanym szpinakiem